Zaproszenie na udział w projekcie pt. Tajemniczy ogród duszy - porządki

Miejsce: Zabór, agroturystyka

Data: 16-19.03 (od noclegu w czwartek do niedzieli po śniadaniu)




Elżbieta Stawnicka (projekt)

      Tajemniczy ogród duszy – porządki


Motto: Moja najmilsza jest jak ogród zamknięty, jak zdrój zaryglowany, jak opieczętowane źródło!” (PnP. 4; 12, 15)

4,12 Moja ukochana oblubienico, mój prywatny raju przytwierdzony do mojego serca. Sekretnym źródłem jesteś, którego nikt inny nie może mieć - moja kiełkująca fontanno ukryta przed widokiem publicznym. Jak doskonałą partnerkę teraz mam w tobie. 4,15 Twoje życie wpływa do mojego, czyste jak ogrodowe źródło. Studnia żywej wody wytryskuje z twego wnętrza, jak górski potok wpływa do mojego serca.

Motto do tajemniczego ogrodu = "Moja najmilsza jest jak ogród zamknięty, jak zdrój

1. Cel projektu: Wejrzenie w głąb swojego serca i duszy, by otworzyć się i spotkać się tam z Duchem Świętym (Ogrodnikiem) i by zrobić porządki (uwolnienie + uzdrowienie wewnętrzne) oraz wypełnić to miejsce Jego Obecnością

2. Plan – konkretne etapy:

A) Klucz do ogrodu – warsztaty malunkowe „Z Serca do serca” – Basia Szymaniuk

  • prorocze malowanie tego co w naszych sercach + prorocza interpretacja prac poszczególnych uczestników – osobista interpretacja oraz całej grupy

  • oddzielenie, by porozmawiać o tym z Duchem Świętym sam na sam – zapisać to wszystko

  • spotkania osobiste z Oblubieńcem i Ogrodnikiem naszej duszy

B) Posługa Ducha – Izaj.61, 1-3 – indywidualna – pokój uwolnienia i uzdrowienia wewnętrznego

C) Czas uwielbienia i nasiąkania Bożą Obecnością

https://youtu.be/GfaorCJ-xgw

D) Czas na relacje i wycieczki po okolicy (rejon zamków, pałaców i ogrodów nad Bobrem)

Zapisy (do 6.02) Elżbieta Stawnicka - mail: elastaw@interia.pl

Tel. 505 184 708

Liczba miejsc ograniczona

Koszt uczestnictwa - 500 zł (w kosztach 3 noclegi+ śniadania i obiadokolacje+kawa, herbaty i słodycze+owoce)

Wpłaty całej kwoty z dopiskiem Tajemniczy ogród do 12.03: 16 1090 1535 0000 0001 47589121 do

Elżbieta Stawnicka 

                                 Tajemniczy ogród 

         Dusza ma jak ogród dla Ciebie.

W gąszczu różnorodności, pragnę Ciebie ugościć.

Jak znaleźć to miejsce sekretne, gdzie tylko Ty i ja – sam na sam.

Bez nawoływań, przynagleń, szumów rozproszenia, w cichości oczekiwania

na Tego, którego Obecność wszystko we mnie zmienia.

        Słodka Jego Obecność – nie zatrzymasz jej w kadrze.

Jest jak kojący przepływ żywego strumienia, który w miejsca niskie i suche...powoli się wlewa.

I wypełnia samotne zakamarki wnętrza.

        Wtedy poczuję się jak sekretne źródło ukryte przed publicznym widokiem, gdzie tylko Ty masz wstęp...i patrzysz w głąb mnie swym serdecznym wzrokiem.

I tak przenikamy się jak para zakochanych – Ty we mnie, a ja w Tobie.

A to wszystko rozgrywa się w niewidzialnej przestrzeni mego wnętrza, gdzie coraz bardziej kiełkuje i zakwita Twój tajemniczy ogród chwały.


Komentarze

Popularne posty