Kto pragnie zostać patronem/sponsorem moich projektów, które służą ludziom? 

        Ostatnio zaistniałam na Partonite.pl. Dla tych, którzy mnie już znają, nie muszę opisywać tego, co robię. Dla tych, którzy mnie jeszcze nie znają, a pragną skorzystać z pomocy duchowej, doradczej, mentorskiej, itp., oraz pomóc mi w pracy twórczej to opis moich projektów (wierzę, że są one także w sercu Boga) znajdą na moim profilu - Elżbieta Stawnicka na Patronite. 
https://patronite.pl/elzbietastawnicka?podglad-autora&fbclid=IwAR0nidzwp9GetCnX4FA7SnG2ibKWtUjMCCZ-Ns4e9L3VdASDlOsg_rcCjH8
        Prosząc Was o udział w moich projektach mam świadomość, że sama sobie nie dam rady. Z drugiej strony zapraszam tych, którzy pragną współtworzyć te projekty ( przez wsparcie finansowe), do bycia częścią realizacji marzeń twórczych i pomocowych (służby uwolnienia i uzdrowienia wewnętrznego). Pozdrawiam Was bardzo serdecznie:-) Dziękuję już teraz tym, którzy zdecydują się zostać moimi Sponsorami/Patronami ( można zadeklarować się pomocą miesięczną od 10 zł i wzwyż:-)





Komentarze

Popularne posty