Świadectwo Asi z Olsztyna po naszym niedawnym duchowym SPA w Ostródzie w dniach 16-18.10.2020

Świadectwo Asi z Olsztyna z duchowego SPA w dniach 16-18.10.20 w Ostródzie

        Na duchowe SPA pojechałam na zaproszenie mojego Pastora. Z jednej strony miałam w sobie dużą nadzieję na duchowy przełom w moim życiu, a z drugiej nie bardzo wiedziałam, czego właściwie mogę oczekiwać… Chociaż jestem osobą nawróconą od 6 lat, tak naprawdę dopiero od 4 miesięcy poznaję prawdziwą naturę Boga… To dość krótki czas. W życiu borykałam się z wieloma problemami. Nie będę tu ich wszystkich opisywać, ale było ich na tyle dużo, że uważałam się za osobę ogólnie przegraną życiowo. Brakowało mi nadziei i wiary w to, że Bóg naprawdę może przemienić nawet najbardziej złamane życie! Moje życie! W mojej głowie wciąż krążyły myśli o tym, że jestem do niczego, że nikt mnie nie kocha i nie potrzebuje… Miałam też ogromny problem ze strachem. Paraliżował mnie do tego stopnia, że bałam się niemal wszystkiego, każdej nowej osoby, każdego nowego miejsca i wydarzenia. Bałam się bardzo indywidualnej modlitwy. Myślałam, że to będzie coś strasznego, a okazało się, że to był najbardziej niesamowity czas w moim życiu… Dotychczas chyba nawet nie wierzyłam w tak wielką moc Bożą i działanie Ducha Świętego!… Nie miałam pojęcia, o czym mam mówić, ale Duch Święty sam pokazywał obszary mojego serca i miejsca zranienia… I Bóg po kolei dotykał tych miejsc, w których stopniowo pojawiały się pokój, nadzieja, wiara, miłość… Może nie uwierzycie, ale wyszłam stamtąd tak lekka, jakby nic złego się w moim życiu nie wydarzyło! To było jak ożywcze tchnienie, jak powiew świeżości, jak przytulenie Boga… Zrozumiałam, że ja naprawdę jestem Jego CÓRKĄ, ukochanym dzieckiem, za które nie wahał się oddać życie. To nie koniec. To nowy początek… Jeśli miałabym odpowiedzieć na pytanie: czy warto wziąć udział w duchowym SPA? – Z pełnym przekonaniem odpowiem, że tak! Nie wahaj się, Drogi Czytelniku tego świadectwa! Czeka na Ciebie najwspanialszy Tata ze swoją miłością, akceptacją, przebaczeniem i wolnością!

Komentarze

Popularne posty