II Wydanie Zabunkrowanych

Ruszamy z drugim wydaniem (poprawionym i uzupełnionym) "Zabunkrowani. O chorobach duszy." I wydanie poszło "jak ciepłe bułeczki", co mnie, jako Autorkę bardzo cieszy. Jestem wdzięczna wszystkim czytelnikom i każdemu z Was, który napisał do mnie. Była to wielka zachęta dla mnie. W związku z tym mam zamiar w II wydaniu zamieścić też głosy czytelników o książce. Piszcie, proszę zatem po parę zdań. Każdy, kto napisze swoje "co nieco" do 20.02.16 r. znajdzie się w nowym wydaniu "Zabunkrowani...".  W ten sposób nowe wydanie zostanie rozszerzone. 
             Szukam także Sponsorów, którzy by chcieli mieć swój udział w tym drugim wydaniu książki. Potrzebuję sumę ok. 1800 zł. Każda wpłata na ten cel jest ważna, tym bardziej, że moim pragnieniem jest by wyszła ona na wiosnę (najlepiej do końca lutego br.). Sponsorzy znajdą się w książce, jak to zwykłam robić oraz otrzymają specjalny, autorski egzemplarz. Jest to moja forma wyrażenia podziękowania i wdzięczności dla tych, którzy wspierają mnie. Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy pomagają mi duchowo, wspierają zachętą i dobrym słowem oraz swoimi finansami. Niech Was Bóg otacza wszystkim, co najlepsze!!! Hey, hey - Ela Stawnicka-Zwiahel.

Komentarze

Popularne posty