Uwolnij w sobie przebaczenie a sam przestaniesz być więźniem

MODLITWA POKUTY Z GORYCZY I OSĄDU

Drogi Boże, zaświeć swoim światłem. Objaw gorzki korzeń, objaw osądy i ukryte motywy mojego serca. Naucz mnie mądrze i szczerze sprawdzać siebie, abyś mógł przynieść Twoje uzdrowienie do całej mojej osoby. Potrzebuję wiedzieć, w co tak naprawdę wierzę głęboko w moim sercu. Panie, zachowaj mnie od pułapki samooskarżenia i nienawiści do siebie. Okryj mnie Twoją akceptacją i miłością.

Wyznaję mój grzech osądu przeciwko ______ (imię osoby) za to, że ____________ (podaj treść osądu). Rezygnuję z prawa do gniewu i żądania ukarania. Proszę, przebacz mi każdą
złą myśl i słowo skażone goryczą, osądem, urazą, gniewem czy chęcią zemsty. Wiem, że osądzając grzeszyłem/-łam i plamiłam nie tylko siebie, ale także _______________






Wybacz mi, że zamiast rozprawić się z problemem, osądzałem/-łam i budowałem/-am ściany, które oddzielały mnie od tych, których postawiłeś w moim życiu po to, by wydobyć ze mnie to, co wymaga zmiany i uzdrowienia. Proszę, przebacz mi i oczyść mnie teraz całkowicie swoją świętą krwią.

Wiem, że jestem bezsilny/-a, dlatego potrzebuję Ciebie. Jeśli Ty mnie uwolnisz, wtedy będę wolny/-a. Proszę, pomóż mi zmienić stare przyzwyczajenia. Daj mi nowe serce i nowe oczy, bym mógł/mogła widzieć moich bliskich tak, jak Ty ich widzisz. Abyś, dzięki temu, mógł
przynieść także do ich życia cudowną zmianę i odbudować w nas nowe życie. Proszę o to w imieniu Jezusa Chrystusa z Nazaretu, Amen.


Zamieszczono dzięki: www.odnawianiefundamentow.org
Może być kopiowane w celu użycia w czasie posługi lecz nie do sprzedaży.



Komentarze

Popularne posty