Wersety o tożsamości, którą masz w Bogu


Kiedy wątpisz w swoją wartość lub coś sprawiło, że nie czujesz się ważny, przeczytaj kim jesteś w Chrystusie na podstawie Słowa Bożego.


Żadna broń ukuta przeciwko tobie nic nie wskóra, a każdemu językowi, który w sądzie przeciwko tobie wystąpi, zadasz kłam. Takie jest dziedzictwo sług Pana i ich sprawiedliwość ode mnie pochodzi mówi Pan ( Izaj. 54:17)
Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie co czyni Pan jego, lecz nazwałem was przyjaciółmi, bo wszystko co słyszałem od ojca mojego, oznajmiłem wam ( J 15,15)
Bądźcie mocni, bądźcie odważni! Nie bójcie się ich i nie drżyjcie przed nimi, gdyż Pan, Bóg twój, sam pójdzie z tobą, nie porzuci i nie opuści cię ( 5 Moj. 31:6)


„A jeśli dziećmi to i dziedzicami, dziedzicami Bożymi, a współdziedzicami Chrystusa, jeśli tylko razem z Nim cierpimy, abyśmy także razem z Nim uwielbieni byli” Rz 8,17 
Pan sam pójdzie przed tobą i będzie z tobą. Nie zawiedzie i nie opuści cię; nie bój się więc i nie trwóż się! (5 Moj. 31:8)
Ale w tym wszystkim jesteśmy więcej niż zwycięzcami, przez tego, który nas umiłował. Albowiem jestem tego pewien, ze ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani potęgi niebieskie, ani teraźniejszość, ani przyszłość, ani moce, ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie zdoła nas odłączyć od miłości Bożej, która jest w Chrystusie Jezusie Panu naszym   ( Rz 8,38-39)
Albowiem jedną ofiara uczynił na zawsze doskonałymi tych, którzy są uświęceni  (Hebr 10,14)
Bo ci, których Duch Boży prowadzi, są dziećmi Bożymi.  Wszak nie wzięliście ducha niewoli, by znowu ulegać bojaźni,  lecz wzięliście ducha synostwa, w którym wołamy :Abba, Ojcze!  ( Rz 8,14-15 )    
Nie ulękniesz się strachu nocnego ani strzały lecącej za dnia, ani zarazy, która grasuje w ciemności, ani moru, który poraża w południe. Chociaż padnie u boku twego tysiąc, a dziesięć tysięcy po prawicy twojej, ciebie to jednak nie dotknie. (Ps. 91:5-7)
Lecz rozradują się wszyscy, którzy tobie ufają, będą się głośno weselić na wieki; Ty będziesz ich osłaniać, a ci, którzy miłują imię twoje, będą się radować tobą. (Ps. 5:12)
Ty jesteś ochroną moją, strzeżesz mnie od ucisku, otaczasz mnie radością wybawienia. (Ps. 32:7)
Tym zaś, którzy Go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w Imię Jego J 1,12
Kto zaś łączy się z Panem staje się z Nim jednym duchem I kor 6,17
Usprawiedliwieni tedy z wiary, pokój mamy z Bogiem przez Pana naszego, Jezusa Chrystusa Rz 5,1
Drogoście bowiem kupieni.  Wysławiajcie tedy Boga w ciele waszym I Kor 6,20
Wy zaś jesteście ciałem Chrystusowym, a z osobna członkami I Kor 12,27
W Nim bowiem wybrał nas przed założeniem świata, abyśmy byli święci i nienaganni przed obliczem Jego w miłości Ef 1,4
Przeznaczył nas dla siebie do synostwa przez Jezusa Chrystusa, według upodobania woli swojej Ef 1,5
W którym mamy odkupienie, odpuszczenie grzechów   Kol 1,14
I macie pełnię w Nim; On jest głową wszelkiej nadziemskiej władzy i zwierzchności Kol 2,10
Wy jesteście solą ziemi Mt 5,13

Wy jesteście światłością świata Mt 5,14
Wtedy wołali do Pana w swej niedoli, a On wybawił ich z utrapienia. Posłał słowo swoje, aby ich uleczyć i wyratować ich od zagłady. (Ps. 107:19-20)
Pokój zostawiam wam, mój pokój daję wam; nie tak jak świat daje, Ja wam daję. Niech się nie trwoży wasze serce i niech się nie kuli ze strachu. (Jan. 14:27)
Synu mój, zwróć uwagę na moje słowa; nakłoń ucha do moich mów! Nie spuszczaj ich z oczu, zachowaj je w głębi serca, bo są życiem dla tych, którzy je znajdują, i lekarstwem dla całego ich ciała. (Przyp. 4:20-22)
Imię Pana jest mocną wieżą; chroni się do niej sprawiedliwy i jest bezpieczny. (Przyp. 18:10)
Lęk przed ludźmi nastawia na człowieka sidła, lecz kto ufa Panu, ten jest bezpieczny. (Przyp. 29:25)
Nikt przed tobą się nie ostoi, dopóki żyć będziesz; jak byłem z Mojżeszem, tak będę z tobą, nie odstąpię cię ani cię nie opuszczę. (Joz. 1:5)

Komentarze

Popularne posty