Decyzja o dodrukowaniu mojej książki. Apel o wsparcie.

Drodzy czytacze mojego bloga! Pragnę podzielić się radosną wieścią, a mianowicie tym, że pierwszy nakład mojej ksiązki „Zabunkrowani. O chorobach duszy” - już się prawie wyczerpał. Mam zamiar jeszcze w grudniu wydać wydanie poprawione, co najmniej w takiej samej ilości (300 kolejnych sztuk), dlatego poszukuje sponsorów kolejnego wydania.

Jeśli pragniesz przyłożyć się do tego dzieła to jest to możliwe. Wystarczy tylko wejść na zakładkę "kontakt" i wysłać mi kwotę, którą pragniesz mnie wspomóc. Tym oto sposobem zbierzemy wymaganą kwotę ( 1400PLN)  i w grudniu - jeszcze przed świętami książka będzie wznowiona. Może się okazać dobrym prezent pod choinkę dla kogoś bliskiego. Każdy darczyńca, który wpłaci co najmniej 30 zł otrzyma ode mnie książkę ze specjalna dedykacją (za darmo oczywiście!) jako wyraz mojego podziękowania

Mam nadzieję, że samo czytanie tekstów na blogu wnosi coś do Waszego życia - wielu z Was już jest w miejscu pragnienia zmiany czegoś w swoim życiu. Dobrze, że jesteście :-). Piszcie też proszę do mnie o tym jak pomogła Wam książka "Zabunkrowani". Wasze głosy zamieszczę w nowym wydaniu książki. Z wdzięcznością i szacunkiem dla Was Blogowicze! Ela Stawnicka-Zwiahel.

Komentarze

Popularne posty