Walka z myślami i uczuciami, których nie chcesz - świadectwo pastora Józefa Jasińskiego


Pastor Józef Jasiński, Promised Land Ministries, 
konferencja uwolnienia od demonów -Kielce, maj 2014 r
Psalm 144,1 Dawidowy. Niech będzie błogosławiony PAN, mocy moja, który szkoli moje ręce do walki, a place moje do boju. Psalm 144,2 Moje wszelkie dobro i moja forteca; moja wieża warowna i wybawca mój, moja tarcza i ten, któremu ufam, który stawia pode mną ludzi.
Modlę się o to, aby ten artykuł pomógł ci przezwyciężyć wszelkie natrętne myśli i odczucia, a także pokonać duchy obłędu, które próbują ulokować się w twoim umyśle, aby zniszczyć ci życie. Pan Jezus Chrystus nie tylko mnie tego nauczył, ale również dał mi wszystkie instrukcje.
Nazywam się Józef I. Jasiński, główny pastor Promised Land Ministries (Służba Ziemia Obiecana) w Edmonton, w Kanadzie. Nasza służba specjalizuje się w rozpowszechnianiu wiedzy na temat uwolnienia i duchowej walki wśród ciała Chrystusa na całym świecie. Jak to się czasami mówi, nie ma mocniejszego świadectwa ponad swoje osobiste świadectwo. 

Jestem bardzo żarliwy, jeśli chodzi o służbę uwalniania, tym bardziej, że sam zostałem uwolniony z ducha obłędu, który próbował przejąć kontrolę na moim umysłem. Pomimo to, że było to ukryte przed otaczającymi mnie ludźmi, cierpienie towarzyszyło mi przez lata. Z pozoru  wyglądałem w porządku, jako dobrze wychowany i wykształcony, porządnie ubrany, zajmujący wysoką pozycję w społeczeństwie i posiadający dobrą pracę. We wnętrzu jednak odgrywała się zupełnie inna historia, horror, tak straszny, że nie ośmielałem się nikomu o tym powiedzieć. Próbowałem pójść z tym do psychiatry, ale zawsze rozmyślałem się   w ostatniej chwili. Kiedy w końcu udało mi się, nigdy mu nie powiedziałem, co tak na prawdę działo się w mojej głowie, ponieważ bałem się, że zostanę zamknięty, a klucz będzie wyrzucony. Sądzę, że zostałem zdemonizowany jako małe dziecko w wieku 5 lat, po śmierci mojego ojca, przez rodzinne duchy. Wierzę również, że otrzymałem „swoją paczkę z demonami” w przekleństwach pokoleniowych w mojej rodzinie. Osobiście otworzyłem drzwi na demoniczną rzeczywistość w wyniku buntu w wieku nastoletnim, kiedy eksperymentowałem z „seksem, narkotykami i rock’n’rollem”. Kiedy studiowałem na uniwersytecie chodziłem na wykłady dobrze znanego doktora, który nauczał o transcendentalnej medytacji. Zacząłem to praktykować nie wiedząc, że było to demonicznej natury i otworzyłem drzwi potężnym demonom. W wyniku tego zacząłem mieć pewne bardzo niepokojące, dokuczliwe myśli w nocy i w dzień. Ten schemat tortur trwał przez lata.

Kiedy przyszedłem do zbawczego poznania Jezusa Chrystusa i narodziłem się na nowo miałem bluźniercze myśli przeciwko Bogu, szczególnie podczas spotkań uwielbienia w kościele, kiedy tylko zacząłem na nie uczęszczać. Pomimo to, że pastor zdawał sobie sprawę, że to jest dzieło szatana, nie miał pojęcia o tym, jak mi pomóc, aby rozwiązać mój problem.

Zanim Jezus dał mi wizję, która była powołaniem mnie do służby uwolnienia, już wcześniej zaczął uczyć mnie jak walczyć, zanim byłem zaangażowany w walkę z wrogiem, uwolnienie czy wojnę duchową. Było to jeszcze za dni kiedy spałem z włączonym światłem i włączonym radiem, odwrócony twarzą w kierunku drzwi. Przeraźliwie bałem się ciemności, nieznanego i demonów.

Kiedy Pan poprowadził mnie, przynaglając do walki, powiedział mi, abym oddał wszystkie te szalone, natrętne myśli i uczucia Jemu po prostu mówiąc: „Oddaję te myśli czy uczucia Jezusowi”. To było proste; kiedy te szalone myśli zaczynały się manifestować, natychmiast oddawałem je Jezusowi tak, że one nie mogły zagnieździć się u mnie. Kiedy poznałem co to jest uwolnienie i mój arsenał broni i taktyk, służących do tego, by odpędzać wroga, ataki znacznie wzrosły. Podczas pierwszych warsztatów uwolnienia, na których byłem, przyjąłem uwolnienie z wielu różnych rzeczy, jednak Pan nie uwolnił mnie od tych szalonych myśli i uczuć. Przynajmniej nie wtedy. Zrozumiałem, że On miał plan, i że ja miałem użyć wiedzy o uwolnieniu, aby atakować wroga, który stał za tymi dręczącymi mnie myślami i uczuciami. Chciał udowodnić przeze mnie, że każde dziecko Boże używające Słowa Bożego i autorytetu może pokonać wroga i zniszczyć jego dzieła, nawet szaleństwo, które jest mistrzowskim związaniem pochodzącym od szatana. Od tego momentu zacząłem wiązać wroga, gromić go, odpowiadać diabłu używając Słowa Bożego, wypuszczać sądy Boże, uwalniać krew Jezusa Chrystusa przeciwko wrogowi i wzywać sądy nad wrogiem cytując psalmy które teologowie nazywają „imprecatory psalms” to znaczy psalmy, pewne wersety, które wołają o pomstę od Boga.

Odkryłem strategię modlitwy, która zaprezentuję na końcu tego artykułu.

Jeżeli wróg dręczył mnie 100-1000 razy dziennie przeciwstawiłem mu się moją bronią 100-1000 razy dziennie. Kiedy minął już pierwszy tydzień, a ja nie widziałem żadnej różnicy, mimo to była to dla mnie wielka ulga, ponieważ wiedziałem, że ja robię coś, zamiast zachowywać się jak owca prowadzona na rzeź.

Minął drugi tydzień i znów żadnych zmian, pierwszy miesiąc – żadnych zmian, trzeci miesiąc żadnych zmian i wtedy około połowy czwartego miesiąca w moim umyśle zapanowała cisza. Żadnych szalonych myśli i uczuć. Lata tortur skończyły się, a Pan uczynił mój umysł bardzo mocnym w tych strategiach, których używałem jako broń. Musisz zrozumieć, iż myślałem, że nic się nie dzieje po pierwszym dniu, pierwszym tygodniu, miesiącu itd. Jednak podczas tych trzech i pół miesiąca nieprzerwanej walki ja stawałem się coraz mocniejszy z każdym ruchem w walce, a wróg stawał się coraz słabszy.
Mt 17,19  Wtedy przystąpili uczniowie do Jezusa na osobności i powiedzieli: Dlaczego my nie mogliśmy go wypędzić?
Mt 17,20 A On im mówi: Dla niedowiarstwa waszego. Bo zaprawdę powiadam wam, gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, to powiedzielibyście tej górze: Przenieś się stąd tam, a przeniesie się, i nic niemożliwego dla was nie będzie.
Mk 11,23 Zaprawdę powiadam wam: Ktokolwiek by rzekł tej górze: Wznieś się i rzuć się w morze, a nie wątpiłby w sercu swoim, lecz wierzył, że stanie się to, co mówi, spełni mu się.
Mk 11,24 Dlatego powiadam wam: Wszystko, o cokolwiek byście się modlili i prosili, tylko wierzcie, że otrzymacie, a spełni się wam.

Jeśli tylko zdecydujesz się walczyć i nie zrezygnujesz „oko za oko, ząb za ząb”, wygrasz. Prędzej czy później wygrasz! Twoja broń jest mocniejsza.

II Kor 10,3 – 6  Bo chociaż żyjemy w ciele, nie walczymy cielesnymi środkami. Gdyż oręż nasz, którym walczymy, nie jest cielesny, lecz ma moc burzenia warowni dla sprawy Bożej; nim też unicestwiamy złe zamysły i wszelką pychę, podnoszącą się przeciw poznaniu Boga, i zmuszamy wszelką myśl do poddania się w posłuszeństwo Chrystusowi, gotowi do karania wszelkiego nieposłuszeństwa, gdy posłuszeństwo wasze będzie całkowite.

Posiadasz autorytet i wróg nie chce, abyś dowiedział się jak go używać:

Łk 10,19 Oto dałem wam moc, abyście deptali po wężach i skorpionach i po wszelkiej potędze nieprzyjacielskiej, a nic wam nie zaszkodzi.

To nauczanie zostało napisane, aby wyposażyć cię w biblijną wiedzę jak walczyć i przeciwstawiać się niepożądanym myślom i uczuciom. Dając rady innym ludziom muszę uczyć ich, jak przeciwstawiać się niechcianym myślom i uczuciom. Istnieją pewne myśli i uczucia, które dosłownie zabijają niektórych ludzi.

Myśli i uczucia mogą przynosić pozytywne lub negatywne efekty.
Myśli i uczucia mogą:
  • Uczynić cię nieszczęśliwym
  • Dręczyć cię
  • Przestraszyć cię
  • Wzbudzać w tobie gniew, rozgniewać cię
  • Zbezcześcić cię, zhańbić (pożądliwość, nienawiść)
  • Zmusić cię do robienia pewnych rzeczy
  • Zmusić cię do robienia pewnych rzeczy, abyś nie cierpiał jeszcze gorszych (cięcie się), szantaż
  • Ruchy magiczne, moja historia
  • Zmusić cię do obserwacji rytmu twojego serca dopóki nie rozwinie się nieregularny rytm bicia serca (demony wchodzą)

Jeżeli twój duch dusza i ciało zbyt długo są obiektem negatywnych myśli i uczuć, i nie wiesz jak się obronić przed ich negatywnym wpływem, możesz zacząć doświadczać załamania w swoim duchu, duszy i ciele. Dusza rozumiana jest tutaj jako umysł, wola i emocje.

Uczyń siebie obiektem pozytywnych myśli (słów) ze Słowa Bożego

Akceptacja i zamieszkanie negatywnych myśli jest jak słuchanie pukania do drzwi; idziesz, otwierasz drzwi, nikogo tam nie ma i jedyną rzeczą jaką widzisz jest paczka leżąca na progu drzwi. Podnosisz paczkę i słyszysz tykanie, tak jakby w środku znajdował się zegar. Co zamierzasz zrobić? Weźmiesz tę paczę czy ją wyrzucisz? Decyzja jest twoja. Niektórzy ludzie dosłownie uczepieni są niektórych myśli czy uczuć. Są od nich uzależnieni, jak przy uzależnieniu od alkoholu czy narkotyków. Są niewolnikami i ofiarami swoich własnych myśli i uczuć. Są w lochach, beznadziei i nie wiedzą jak stawiać opór. Niektórzy z nich przychodzą po pomoc i oczekują nieustannego uwolnienia od dręczących ich myśli czy uczuć. Jeśli Pan od razu cię uwolni, niech będzie chwała Jego Imieniu, ale ty nadal musisz przemieniać się poprzez odnowienie swojego umysłu.

Niektórzy ludzie rozwinęli w sobie pasywną, bierną postawę swojego umysłu tak, że oni mogą stracić swoje uwolnienie, ponieważ kiedy atak przyjdzie nie stawią mu oporu, nie będą w stanie oprzeć się mu.
Przykład Trudy, David (stojący długo w łazience, myjący długo ręce)
To nauczanie ma pomóc ci, abyś zaczął stawiać opór twoim negatywnym myślom i uczuciom I ZACZĄŁ TO ROBIĆ TERAZ.

Myśli i uczucia mogą przyjść:
·         Z ustanowionych warowni; jesteś zaprogramowany by tak myśleć czy czuć (POZNAJ PRAWDĘ…)
·         Od wroga
·         Projekcja pewnych rzeczy, strachów (Hiob „To czego się bałem… Job 3,25)
·         Od ludzi

Proverbs 23:7  For as he thinketh in his heart, so is he: …
Przyp Sal 23,7 Mówi on do ciebie: Jedz! Pij! Lecz w sercu swoim nie jest ci życzliwy.
Polskie tłumaczene nie jest dokładne. To tak powinno być przetłumaczone: „Jak on mysli, takim on jest” czyli, jak myslimy, takimi sie staniemy.

II Kor 10,3 - 6 Bo chociaż żyjemy w ciele, nie walczymy cielesnymi środkami. (4) Gdyż oręż nasz, którym walczymy, nie jest cielesny, lecz ma moc burzenia warowni dla sprawy Bożej; nim też unicestwiamy złe zamysły (5) i wszelką pychę, podnoszącą się przeciw poznaniu Boga, i zmuszamy wszelką myśl do poddania się w posłuszeństwo Chrystusowi,(6) gotowi do karania wszelkiego nieposłuszeństwa, gdy posłuszeństwo wasze będzie całkowite.

Ef 6,10 – 18 W końcu, bracia moi, umacniajcie się w Panu i w potężnej mocy jego. (11) Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli ostać się przed zasadzkami diabelskimi. (12) Gdyż bój toczymy nie z krwią i z ciałem, lecz z nadziemskimi władzami, ze zwierzchnościami, z władcami tego świata ciemności, ze złymi duchami w okręgach niebieskich. (13)Dlatego weźcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić opór w dniu złym i, dokonawszy wszystkiego, ostać się. (14) Stójcie tedy, opasawszy biodra swoje prawdą, przywdziawszy pancerz sprawiedliwości (15) i obuwszy nogi, by być gotowymi do zwiastowania ewangelii pokoju, (16) a przede wszystkim, weźcie tarczę wiary, którą będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste pociski złego; (17) weźcie też przyłbicę zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże. (18) W każdej modlitwie i prośbie zanoście o każdym czasie modły w Duchu i tak czuwajcie z całą wytrwałością i błaganiem za wszystkich świętych

Jak 4, 7 Przeto poddajcie się Bogu, przeciwstawcie się diabłu, a ucieknie od was.

ROZWIĄZANIE:
1.      Poddaj się Bogu
2.      Odmów przyjęcia tej paczki, oddaj ją Jezusowi
3.      Zgrom wroga
4.      Zwiąż wszystkie demony, stojące za tymi myślami i uczuciami
5.      Wypuść zapisany mu sąd na wrogiem
6.      Wyswobodź Krew Jezusa Chrystusa przeciwko wrogowi
7.      W imieniu Jezusa złam moc ataków nad twoim umysłem itd. i proś o obmycie Krwią
8.      Ogłaszaj słowa przeciwstawne, pochodzące ze Słowa Bożego
9.      Ogłaszaj Jehovah Nissi w tym obszarze (Pan jest moim Sztandarem, Pan jest moim Zwycięstwem)
10.  Chwal Boga


MODLITWA:

  • W imieniu Jezusa Chrystusa ja gromię te myśli i uczucia przychodzące do mnie teraz i każdego demona stojącego za nimi; Mt 16,22-23, Zach 3,2
  • Oddaję to wszystko Jezusowi i nakazuję każdemu demonowi stojącemu za tym zameldować się przed Jezusem
  • Ogłaszam, że jestem świątynią Ducha Świętego (I Kor 3,16-17) i Biblia mówi, że ktokolwiek (każdy demon) niszczy świątynię będzie zniszczony przez Boga i ja ogłaszam to zniszczenie teraz nad każdym demonem, który stoi za tymi myślami i uczuciami
  • Związuję każdego demona stojącego za tymi myślami i uczuciami Mt 16,19; 12,29; Obj 20,1-3
  • Wypuszczam sądy Boże zapisane nad każdym demonem, Ps 149,7-9
  • Wybierz inne sądy ze Słowa; z Psalmów (Psalmy wołające o pomstę od Boga) itp. Ps 11,6; 35,8; 69,24; 83,16; 140,11; Jer 23,19, Mal 1,3; Izajasza 59,18 itd.
  • Wypuszczam Krew Jezusa przeciwko wrogowi i obmywam się (ducha, duszę i ciało) ze wszystkich negatywnych myśli i uczuć i pokrywam się Krwią Jezusa.
  • Wypuszczam aniołów, aby ich atakowali Ps 35,5-6
  • Ogłaszam przeciwny stan rzeczy ze Słowa Bożego. Wybierz właściwy fragment; przeciw strachowi wybierz cytat o miłości, zacytuj II Tym 1,7, Rzym 8,15; przeciw pożądliwości wybierz fragmenty           o świętości itd.
  • Nakazuję każdemu demonowi, aby wyszedł, a jeśli nie, to mają one być związane duchowymi więzami (Obj 20,1-3, Jozue 10,16-26) i dręczone dniem i nocą dopóki nie zgodzą się wyjść.


PRZEBYWANIE W BOŻEJ OBECNOŚCI MOŻE ODBYWAĆ SIĘ PRZEZ:
  • Czytanie Słowa Bożego
  • Modlitwę
  • Mówienie językami; List do Judy 20
  • Chwałę i uwielbienie
  • Ogłaszanie Słowa Bożego, Job 22,28
  • Ogłaszanie mocy Krwi Jezusa
  • Nieustanne pokrywanie się Krwią Jezusa

Inne pomocne narzędzia:
  • Rozwiesić dookoła strategiczne fragmenty z Pisma – cytować i często je ogłaszać
  • Nieustannie nasycaj swoje miejsce zamieszkania odtwarzając płyty ze Słowem Bożym; szczególnie       w nocy. Nie musi to być głośne, możesz nawet tego nie słyszeć, lecz nieprzerwane odtwarzanie nasyci przestrzeń i twój duch, kiedy będziesz spał, stworzy osłonę przeciwko wrogowi Ps 119,11


 UPORZĄDKUJ SWÓJ DZIEŃ OGŁASZAJĄC:
  • Błogosław Boga zanim otworzysz oczy, Ps 103,1-6 (zapamiętaj to i cytuj Bogu)
  • Ogłaszaj Ps 118,24
  • Ogłaszaj Fil 4,13
  • Ogłaszaj II Tym 1,7
  • Ogłaszaj I P 2,24
  • Ogłaszaj Ps 27,1
  • Ogłaszaj Iz 54,17


Zanim pójdziesz spać:
  • Wyznaj wszystkie swoje grzechy i pokryj się Krwią Jezusa
  • Proś, aby Krew Jezusa obmyła i uświęciła twoje miejsce zamieszkania
  • Zwiąż wszystkie demony w sobie, od mocarza, przez odźwiernego, do najmniejszego z demonów
  • Połóż Krew Jezusa pomiędzy twój sen, sny i wroga
  • Proś Pana, by błogosławił twój sen i sny, i przypieczętował instrukcje, by stać się sprawiedliwym             i o tym, jak walczyć. Job 33,14-16, Ps 127,2
  • Czytaj na głos Psalmy przez 15 minut
  • Jeśli zostaniesz obudzony w nocy, ogłaszaj Słowo Boże, walcz itd.

Niech Pan ciebie błogosławi, drogi bracie czy siostro. Instrukcje są praktyczne i zawsze działają.
Życzę miłej walki !

Sędziów 6,12 I ukazał mu się anioł Pański i rzekł do niego: Pan z tobą, mężu waleczny!

Rz 8,37 Ale w tym wszystkim zwyciężamy przez tego, który nas umiłował.

Obj 3,21 Zwycięzcy pozwolę zasiąść ze mną na moim tronie, jak i Ja zwyciężyłem i zasiadłem wraz z Ojcem moim na jego tronie.

Józef Jasiński, imigrant z Polski, przyjechał do Edmonton, Alberta, w Kanadzie w 1977 roku. Poznał Pana Jezusa Chrystusa i narodził się na nowo w grudniu 1983 roku. 
Od czasu przyjścia do Pana, ręką Boga spoczęła na nim, prowadząc i kierując jego ścieżki. Na początku 1985 roku Józef miał widzenie w nocy. (Daniel 2:19, 7:2 i 13). We śnie widział siebie stojącego przed głównymi drzwiami wejściowymi do kościoła, a gdy ludzie wychodzili z kościoła on kładł na nich ręce i nakazywał demonom by z nich wyszły.

W październiku 1985 roku uczestniczył w swoich pierwszych warsztatach w Chicago, otrzymując uwolnienie i ucząc się o uwolnieniu. W ciągu najbliższych dziesięciu lat, on i pozostali bracia w Panu, wyruszyli samochodami jadąc w każdą pogodę, zazwyczaj prowadząc bez przerwy, za wyjątkiem postojów po drodze, aby usługiwać innym.

Po kilku latach pielgrzymowania, bracia zorganizowali warsztaty z uwolnienia w mieście Edmonton. Promised Land Ministries powstało w lecie 1990 roku. Pastor Józef Jasiński został ordynowany przez kościół Missionary Church of Christ.

Od momentu powstania Promised Land Ministries, zgromadzenie, mimo że niewielkie, konsekwentnie skupia się na tych, którzy potrzebują uwolnienia z więzów szatana, z całej Alberty i całej Kanady. Pastor Józef miał też wizję utworzenia Centrum Uwolnienia tutaj w mieście Edmonton, z wszelkimi udogodnieniami, w tym z księgarnią.

Obecnie Promised Land Ministries działa w Edmonton funkcjonując jako służba Ciała Chrystusa w Edmonton i poza nim, w czterech stronach świata.
Naszą wizją od Boga jest szerzenie wiedzy o wyzwoleniu i walce duchowej by wszyscy mogli być uposażeni, aby sprzeciwić się i zniszczyć dzieła diabła w tych czasach ostatecznych.

W każdy piątek Promised Land Ministries prowadzi warsztaty z uwolnienia, na których uczymy się na temat uwolnienia oraz prowadzenia masowych i indywidualnych uwolnień. Wydajemy również różne książki, nauczania na taśmie i inne materiały związane z uwolnieniem i walką duchową.

W przeszłości Promised Land Ministries przeprowadziło półroczne warsztaty na dużą skalę, na których wiele więzów duszy było zrywanych.
Jesteśmy chętni, aby odwiedzać wszelkie zgromadzenia, małe i duże, w celu przeszkolenia Ciała Chrystusa w walce duchowej i służbie uwalniania.

Bóg dał wizję Promised Land Ministries aby szkolić Ciało Chrystusa na całym świecie na temat uwalniania i walki duchowej. Również pastor Józef otrzymał od Pana wizję, w której widział siebie w wielu różnych krajach. W ciągu ostatnich 10 lat Bóg otworzył drzwi do wielu krajów i Pastor Józef i jego zespół prowadził warsztaty z uwolnienia w takich krajach, jak: Trinidad, Filipiny, Myanmar (Birma), Malezja, Indonezja, Nigeria, Burundi, Rwanda, Uganda, Tanzania, Kongo, Kamerun, Sierra Leone, Liberia i Wybrzeże Kości Słoniowej. Również warsztaty z uwolnienia prowadzone były i nadal są prowadzone tutaj w Kanadzie. Pan przekazał pastorowi Józefowi wizję, aby jechać do Indii, do innych części Azji, Afryki oraz Europy. 
Józef Jasiński mieszka w Edmonton, Alberta, z żoną Barbarą i dwoma synami: Israel i Elijah.

Pastor Józef Jasiński, jest autorem Szkoły Uwolnienia 101, School of Deliverance 101 i 201 oraz serii wykładów dotyczących uwolnienia z nieczystych mocy.

Podręcznik - obejmuje wszystkie nauki z odniesieniami do Pisma Świętego oraz przykładami. To nie szkoła teologiczna na temat uwolnienia, ale raczej warsztat praktycznego podejścia do służby Uwolnienia  na podstawie obserwacji w trakcie prawie 20 lat.Mam nadzieję, że Szkoła będzie czymś więcej niż tylko suchą wiedzę na temat uwolnienia, lecz życiodajnym doświadczeniem, ożywieniem przez Ducha Świętego, odnowieniem, wzbogaceniem o nowe doświadczenia i  radykalną zmianą w waszym życiu. Jakuba 5:16 każe nam otworzyć się dla drugiej osoby , wyznać nasze grzechy. 

Nie bój się poprosić o modlitwę, a otrzymasz wybawienie w potrzebie - Bądźcie przyobleczeni mocą z wysoka, ochrzczeni Duchem Świętym
– Nieście wiadomości bezwzględnej konieczności wyzwolenia w Ciele Chrystusa do waszych Kościołów
– Wejdźcie w Uwolnienie i bój duchowy aby uczyć wszystkich jak niszczyć dzieła diabła
-Dowiedz się jak przezwyciężyć i wziąć w posiadanieswoje dziedzictwo (Ob 17) z zastosowaniem zasad Uwolnienia i Walki Duchowej
– Poruszajcie się w ewangelizacji uwolnieniu
– Przeprowadzajcie rutynowe masowe uwolnienia  w waszych Kościołach , aby zachować czystość duchową zgromadzenia.
Pastor Jasiński Józef  - Promised Land Ministries

Matreiały pochodzą ze strony www.misjapetra.com

Komentarze

Popularne posty